AGORA antik dönemlerde Ege'nin iki yakasyndaki medeniyetlerin kurdu?u ?ehirlerde;
?ehrin merkezinde bulunan "pazar" alanyna, siyaset ve ticaret meydanyna verilen genel isim.
AGORAS / GÜNDEM ve FUAR HABERLERİ 20/04/2024
SİTEDE ARA

Fuarista Fuardan Verim Alma Eğitimleri Udemy Platformunda

Standınızda bol ziyaretçi ağırlamak ve aralarından müşteri bulmak için fuara nasıl hazırlanmanız gerekir?

17 yıllık Fuarcılık deneyimi ile Kurucumuz Mehmet DÜKKANCI, Udemy Eğitim Platformunda Fuardan Verim Alma Eğitimini yayınladı.

7 Bölüm, 123 derslik eğitim 8 Saatlik özgün bir içerik sunmaktadır.

Yurt dışı ve Yurt dışı fuarlardan verim almak isteyen fuar katılımcılarını eğitimden yararlanmaya davet ediyoruz.
14 Haziran 2020 Pazar

Fuarista Fuar Katılımcısının Eğitim ve Danışmanlık Hizmetleri Başladı

Fuara katılmak isteyen şirketlerin üst yönetimine fuardan daha yüksek verim almak için hazırlanmış Fuarista Eğitimleri başlıyor. Sizi de bekliyoruz
5 Ekim 2019 Cumartesi

Kurban Bayramınız Kutlu Olsun

Agoras Ekibi Olarak Güzellik,Birlik ve Beraberlik Dolu Bayramlar Dileriz...
9 Eylül 2016 Cuma

30 Ağustos Zafer Bayramımız Kutlu Olsun!!

Agoras Ekibi olarak 30 Ağustos Zafer Bayramınızı Kutlarız
29 Ağustos 2016 Pazartesi

Ramazan Bayramınız Kutlu Olsun!

Agoras Ekibi Olarak Bayramınızı Kutlarız
4 Temmuz 2016 Pazartesi

Babalar Gününüz Kutlu Olsun

Süper Kahraman Babalarımızın Günü Kutlu Olsun
17 Haziran 2016 Cuma

Hoş Geldin Ramazan!

Ramazan Ayınız Mübarek Olsun!
6 Haziran 2016 Pazartesi

19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramınız Kutlu Olsun!!

19 Mayıs 2016 Perşembe

Anneler Gününüz Kutlu Olsun

6 Mayıs 2016 Cuma

23 Nisɑn Ulusɑl Egemenlik ve Çocuk Bɑyrɑmı kutlu olsun!

Agoras ekibi olarak bütün çocuklarımızın bayramını kutlarız!!
22 Nisan 2016 Cuma

Turizm Haftanız Kutlu Olsun

Turizm Haftanızı Kutlarız
15 Nisan 2016 Cuma

Yeni Yılınız Kutlu Olsun

Agoras Fuarcılık ekibi olarak sizlere nice mutlu, huzurlu bir yıl dileriz.
28 Aralık 2015 Pazartesi

Kurban Bayramınız Kutlu Olsun

Agoras Fuarcılık Hizmetleri Ekibi olarak sizlere nice mutlu, huzurlu ve sağlıklı bayramlar dileriz.
18 Eylül 2015 Cuma

SATEF Seyahat Acentaları ve Tedarikçileri Fuarı

Agoras Fuarcılık olarak, SATEF - Seyahat Acentaları ve Tedarikçileri Fuarı''nı Seyahat Acentaları Yöneticileri Derneği (SAYD) ile birlikte 5-6 Şubat 2016 tarihlerinde Antalya''da düzenliyoruz. Fuarımızla ilgili temel bilgilere bu bölümden ulaşabilirsiniz.
6 Ağustos 2015 Perşembe

Ramazan Bayramınız kutlu olsun

Agoras Fuarcılık ekibi olarak Ramazan Bayramınızı kutlarız.
15 Temmuz 2015 Çarşamba

Edutalya Uluslararası Eğitim Fuarı'na hazırlanıyoruz.

Agoras Fuarcılık Hizmetleri olarak, Asuta Seyahat Acentası ile birlikte Edutalya Antalya Yurt Dışı Eğitim Fuarı'nı düzenlemek için hazırlıklara başladık. 23-24 Ekim 2015 tarihlerinde The Marmara Oteli'nin balo salonunda düzenlenecek olan fuarda, lise son sınıf öğrencileri ile velilerini yabancı üniversite ve yabancı dil okullarıyla buluşturuyoruz.
6 Temmuz 2015 Pazartesi

TÜRK KOMPOZİT 2015 1.Türk ve Bölgesel Kompozit Sanayi, Teknoloji ve Uygulamaları Fuarını Düzenliyoruz

Agoras Fuarcılık olarak, Türk Kompozit Sanayicileri Derneği ile işbirliği içinde TÜRK KOMPOZİT 2015 1.Türk ve Bölgesel Kompozit Sanayi, Teknoloji ve Uygulamaları Fuarı'nı düzenliyoruz. 8-10 Ekim 2015 tarihleri arasında İstanbul Gorrion Otel'de düzenlenecek olan fuarımız paralelinde 2. Kompozit Zirvesi de Kompozit Sanayicileri Derneği tarafından düzenlenecektir.
3 Mart 2015 Salı

RENSEF 2015 Fuarı'nı 22 - 24 Ekim Tarihleri Arasında Düzenliyoruz

RENSEF Yenilenebilir Enerji Sistemleri ve Enerji Verimliliği Fuarı'nın üçüncüsünü 22-24 Ekim 2015 tarihleri arasında Antalya, Cam Piramit'te düzenleyeceğiz.
23 Ocak 2015 Cuma

RENSEF 2014 Fuarı Sona Erdi

Agoras Fuarcılık Hizmetleri olarak, 30 Ekim - 02 Kasım 2014 tarihleri arasında Antalya, Cam Piramit'te düzenlemiş olduğumuz RENSEF 2.Yenilenebilir Enerji Sistemleri ve Enerji Verimliliği Fuarı sona erdi.
17 Kasım 2014 Pazartesi

2 Ekim 2014 Perşembe

Ramazan Bayramınız Kutlu Olsun!

Agoras Fuarcılık Ekibi Olarak Ramazan Bayramınızı Kutluyoruz.
25 Temmuz 2014 Cuma

Hayırlı Ramazanlar dileriz.

Agoras ekibi hayırlı ramazanlar diler.
27 Haziran 2014 Cuma

Intersolar Europe Fuarı'nı Münih'te Ziyaret Ettik

4 Haziran - 6 Haziran 2014 tarihleri arasında Münih'te düzenlenen Intersolar Europe Fuarı, fotovoltaik ve solar termal sektörünün öncü firmalarını bir kez daha bir araya getirdi. Üç tam gün boyunca Münih'te ziyaretlerini sürdüren Agoras Fuarcılık ekibinden Mehmet Dükkancı ve İsmet Uğurel, görüşmekte oldukları potansiyel katılımcılar ve RENSEF 2013 katılımcılarıyla bir araya gelerek ilişkileri tazeleme fırsatı buldular.
25 Haziran 2014 Çarşamba

RENSEF Fuarı'nda Antalya'da Güneydeki Yatırımcıları ile Tedarikçileri buluşturuyoruz

Antalya'da turizm ve tarım yatırımcılarını yenilenebilir enerji sistemleri ve enerji verimliliği firmaları ile tanıştırmak üzere 30 Ekim - 2 Kasım 2014 tarihleri arasında,Antalya Cam Piramit' te, 2. RENSEF Yenilenebilir Enerji Sistemleri ve Enerji Verimliliği Fuar' ını düzenliyoruz. Agoras Fuarcılık olarak sizleri de RENSEF Fuarımıza katılmaya davet ediyoruz.
11 Mart 2014 Salı

Florplant 2014'ü İptal Ediyoruz

20-23 Şubat 2014 tarihlerinde Antalya Cam Piramit'te düzenlemeyi planladığımız 3. Florplant Süs Bitkileri ve Peyzaj Mimarlığı Fuarını, yeterli katılımcı sayısına ulaşamadığımızdan dolayı, iptal ediyoruz.
31 Ocak 2014 Cuma

Yeni Yılınız Kutlu Olsun

27 Aralık 2013 Cuma

RENSEF Fuarının ikincisi 30 Ekim - 02 Kasım 2014'te organize ediliyor

RENSEF Yenilenebilir Enerji Sistemleri ve Enerji Verimliliği Fuarının ikincisi 30 Ekim - 02 Kasım 2014 tarihleri arasında yine Antalya Cam Piramit'te organize edilecek. Güneş enerjisi ve biyoatık sistemleri, teknolojileri üreten firmalarının katıldığı ilk fuar Antalya, İstanbul ve Ankara başta olmak üzere çevre illerden 1842 ziyaretçi ağırladı.
26 Aralık 2013 Perşembe

14. Yükseköğretim Tanıtım Günleri ve Eğitim Fuarı'nı 2 . Kez Organize Ediyoruz

Antalya Kaleiçi Rotary Klubünün yürüttüğü Yüksek Öğretim Tanıtım Günleri ve Eğitim Fuarı'nı geçen yıl olduğu gibi bu yıl da Agoras Fuarcılık olarak organize ediyoruz. Fuarda her yıl olduğu gibi Türkiye'den ve Yurtdışından üniversiteler, yüksek okullar katılımcı olarak yer alacaklar.
19 Aralık 2013 Perşembe

Florplant'ın Üçüncüsünü Şubat'ta Düzenliyoruz

Agoras Fuarcılık olarak “Dünyanın Yeşiline Yatırım” sloganıyla 2 yıldır Eylül sonu düzenlediği Florplant Süs Bitkileri ve Peyzaj Mimarlığı Fuarını, katılımcılarının genel talebi üzerine, ülkemizin ilk mevsimlik çiçeğinin, Antalya'da yaprak açtığı Şubat'ın ikinci yarısında düzenliyoruz. Antalya Cam Piramit'te 20-23 Şubat 2014 tarihleri arasında katılımcılarıyla birlikte rengârenk bir fuar hazırlıyoruz.
16 Aralık 2013 Pazartesi
E-bülten Kayıt Formu
Agoras E-BÜLTEN'e abone olmak için, aşağıdaki kutuya E-Posta adresinizi yazmanız yeterlidir.
E-Posta Adresi

Bizi Takip Edin
Faaliyetlerimizi ve tüm haberlerimizi takip edin.
Follow us on FacebookFollow us on TwitterBizi Linkedin'de takip edinBu siteyi favorilerinize ekleyin